مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 04:002020-06-27فرهنگي

پایان تیر؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره نمایشنامه نویسی گیلان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تمدید فرصت شرکت در سومین جشنواره آموزشگاهی نمایشنامه نویسی استانی با محوریت پاسداشت استاد حبیب الله یوسف پورسیفی تا پایان تیرماه خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تمدید فرصت شرکت در سومین جشنواره آموزشگاهی نمایشنامه نویسی استانی با محوریت پاسداشت استاد حبیب الله یوسف پورسیفی تا پایان تیرماه خبر داد.

فیروز فاضلی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تمدید فرصت شرکت در سومین جشنواره آموزشگاهی نمایشنامه نویسی استانی تا پایان تیرماه، اظهار کرد: اگرچه موضوع آثار آزاد است و اقتباس از داستان و رمان نیز بدون اشکال است، اما هنرجویان باید مضامینی همچون فرهنگ و سنت ایرانی و اسلامی، دنیای معنوی و انسان معاصر، بنیان خانواده و تاثیرات مدرنیسم بر زندگی را مد نظر قرار دهند.

وی گفت: ایجاد بستر مناسب برای بروز و ظهور خلاقیت های هنری در قالب نمایشنامه نویسی برای هنرجویان آموزشگاه ها، ارج نهادن به آموزش هنر، معرفی و تعالی ارزش های والای هنر ایرانی و اسلامی، ایجاد ارتباط هنری بین هنرمندان آموزشگاه های آزاد هنری استان و استعدادیابی و شناسایی هنرمندان جوان و فعال از اهداف برگزاری این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تیر؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره نمایشنامه نویسی گیلان

پایان تیر؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره نمایشنامه نویسی گیلان